Saturday, May 1, 2010

KEAZAMAN YANG TAK PERNAH LUNTUR


Sesekali mendongak ke langit, aku tidak pernah lupa rumput di bumi. Biar setinggi mana pun darjat dan pangkat, mahupun impian, kita tetap berpijak di bumi nyata.


Aku masih mengimpikan sesuatu yang telah lama aku cari dan aku ingini. Walaupun aku tidak berpeluang tempoh hari, di suatu hari nanti aku akan pastikan ianya menjadi kenyataan. Pengakuanku untuk menghadiri kursus penulisan skrip drama, dipandang sinis dan bersahaja. Namun aku menganggapnya sebagai sindiran yang mengundang cabaran buatku agar bersungguh-sungguh mengejarnya.
Aku akan terus mengejarnya. Tadi telah selesai aku menyiapkan artikel ke-4 untuk blog En Fazli. Hmm..jika ingin membaca coretan aku itu, bolehlah lawati www.cerita-cerita.net



No comments:

Post a Comment