Wednesday, July 20, 2011

Baru Balik dari bertapa...

Muhammad Ikhwan dh pun 3 mth, aku sibuk..sibukk dan sibukk. Kedai  baru nk buka, dan aku dah plan roadshow bulan ni. Hmm tak habis-habis dgn sibuk. Semalam Sarah pulak demam, tak pegi taska, so aku terpaksa melayan kerenah dia.

Ape plan aku today? Aku nak habiskan ambil gambar baju-baju baby ni dan postkan dlm blog anggunkidsworld. Then sambung proposal..proposal ape? Hehe..itu rahsia dulu, coz ni projek besar.

Kedai, hope by today or tomorrow, TNB datang pasang meter. Banner dah siap, signboard dh tempah, membership card dh design. Tinggal nk buat flyers je. Hope ramai le customer nanti. Kepada bloggers, jemput datang ke kedai aku on 26th July 2011, kat 3-21, kompleks dato kailan, kepala batas, penang.

Hmm..nanti sambung yee...nk ke dapur..

No comments:

Post a Comment